BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, June 15, 2010

Because of You..

wazup..
today..
so damn moody..
coz of him....
shit...

你就知道我很想忘了你



可是你又一直出现在我面前。。


我知道你不能接受我。。


但你也不需出现在我的生活里!!


我知道你有另个"她"。。


then就好好珍惜"她"!


不要烦我!!


有可能以前。。


我喜欢你时。。


你会觉得很烦。。


那就对不起咯。。


可是。。


你能做到我的要求吗?


要我忘了你。。


是可以的。。


但我也需要时间。。


如果在这些时间里还有人提起你的名字。。


我还能这么样?


每当你一出现。。


朋友就一直说我了。。


你知道我忍了多久吗?


上次。。。


因为朋友说我。。。


我骂他们到很恐怖了。。


我不希望会发生这种事。。


所以拜托你。。


帮个忙。。


不要再这样了!
 
Last Time..
 
You Make Me Crazy.. @.@
 
You Make Me Think Of You..
 
You Make Me Blush..*><*
 
But Now..
 
You Make Me Moody.. = =
 
You Make Me Cannot Concentrate in Class
 
You Make Me Let People Laugh..><
 
You Make Me Run Away From You... XP
 
DO YOU KNOW HOW MUCH I WISH THAT THIS THING NEVER HAPPEN??/
 
i hope you could see this post..
it really means alot to me..
and i hope you can do what i wish..
its that easy..
 
-CoolTomboy

0 comments: